Zahrádecký
Dvůr

Kolem chalupy na východ

Zahrádka – Dědkov – Bučovice – a zpět

Tento výlet představuje malý okruh po okolí vhodný i pro rodiny s dětmi nebo pro ty, kteří si chtějí před snídaní zaběhat.

Ze Zahrádeckého dvora vyrazíte přes náves do kopce, na horizontu se můžete pokochat pěkným výhledem. Za horizontem na křižovatce odbočíte doleva a hned uvidíte první chaloupky vesnice Dědkov. U autobusové zastávky odbočíte opět doleva. Po pravékaplička Dědkov straně si můžete prohlédnout pěkně renovovanou kapličku se soškou Pannny Marie. Dále budete pokračovat po úzké silnici, která se za vesnicí mění na polní cestu směrem na severovýchod. Cesta vede kolem samoty zvané "Na Balkáně", následně lesíkem kolem ranče "Sluníčko" a dojdete do Bučovic. V Bučovicích na návsi s požární nádrží naleznete také kapličku a boží muka. Domů se vydáte po směru toku potoka Mastníka, do cíle vám zbývá něco málo přes dva kilometry. Potok zde vytvořil pěkné údolí, cesta se podle něj klikatí. Po kilometru a půl vyjdete z lesa a na křižovatce odbočíte prudce doleva a spatříte první stavení Zahrádky. Po 500 metrech dojdete zpět do Zahrádeckého dvora.

Prozkoumejte trasu výletu
QR výletu se nepovedlo načíst