Zahrádecký
Dvůr

Krčínova cyklostezka

Zahrádka – Sedlčany – Krčínova cyklostezka – Sedlec-Prčice – a zpět

32 km dlouhý okruh vás zavede na nově vybudovanou Krčínovu cyklostezku ze Sedlčan do Sedlce-Prčice.

Ze Zahrádeckého dvora vyjedete doleva na Vojkov. Za návsí odbočíte doleva kolem zámku (nyní Domova seniorů) a alejí se rozjedete z kopce. Přejedete rovně křížení se státní silnicí I/18 a pokračujete na Kosovu Horu. Kolem kostela Svatého Bartoloměje pojedete přes náměstí rovně  do Sedlčan. Tam pojedete kolem nádraží a za mostem přes potok Mastník odbočíte vracečkou doleva jako by pod most a hned doprava do Luční ulice. Kolem sportovního areálu vyjedete do krátkého prudkého kopce na křížení s hlavní silnicí a pokračujete rovně kolem sběrného dvora k Sedlčanské přehradě. Krčínova cyklostezka

Přejedete po hrázi, kde je začátek Krčínovy cyklostezky, která byla postavena v letech 2019-2020 Sdružením obcí Sedlčanska. Cyklostezka vede kolem přehrady, do Mezného, Jesenice, a pak kopíruje silnici do Prčice. Tam končí u rybníka Barborka nedaleko sportovního areálu. Ulicí Ke Stadionu se můžete dostat do centra na Vítkovo náměstí a nebo lze pokračovat ulicí Blateckou (doleva a rovně) podél Prčického potoka na silnici II/121 (Benešovská ulice), kterou po 200 metrech opustíte odbočením doleva na ulici Divišovskou (cyklostrasa č. 0042).

Ta vás povede do Divišovic a dále do Chotětic. Na začátku vsi se dáte prudce doleva a pak doprava (opustíte cyklotrasu, která pokračuje po polní cestě doprava). Na další křižovatce odbočte doleva kolem požární nádrže a pak pokračujte na sever. Na další křižovatce se vydáte doleva na Dědkov a na poslední odbočce doprava a již sjíždíte dolů do Zahrádky.

Prozkoumejte trasu výletu
QR výletu se nepovedlo načíst